Ботанічний сад імені Гришка провів ребрендинг. Айдентику для ботсаду розробила креативна агенція vandog agency.

«Оскільки ботсад – найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок, в якому майбутньому бренду ботсаду й потрібно рухатися. Тому ми сформулювали big idea так: «Новий ботсад − це твій екопростір»», − розповідає артдиректорка агенції Аріна Луковина.

Для нової айдентики використали п’ятикутник. В агенції пояснюють, що конструкція куполу головної оранжереї побудована на основі п’ятикутника, також п’ятикутна будова зустрічається в рослинах і квітах.

Також створили бренд-героїв із визначних постатей ботсаду: Миколи Холодного, Володимира Липського та Миколи Гришка.

«Ми додали й Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах із Гришком. Вони осучасняться та надаватимуть поради для екологічного стилю життя», − пояснила креативна директорка Ірина Метньова.

Vandog agency також розробила дизайн мерчу, який продаватимуть у ботсаду імені Гришка.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Візуалізації: Vandog agency