Італійський бренд Diesel зняв у Києві новий рекламний ролик Francesca. Головну роль у 2-хвилинному відео виконала трансгендерка, яка, за сюжетом, проходить шлях змін свого тіла й соціального життя.

Зйомки проходили в одному з навчальних закладів Києва.

Ефекту, ніби події відбуваються в багатьох локаціях, досягнули завдяки роботі художників-постановників: вони змінювали зовнішній вигляд однієї й тієї ж локації.

За зйомки відповідала київська студія Family Production.

«Щаслива робити такі проєкти для всього світу. Ми всі різні, головне навчитися приймати себе такими, якими ми є», – коментує продюсерка Family Production Анастасія Буковська.

Режисер ролика – Франсуа Руселлє, який раніше співпрацював з Мадонною, Depeche Mode, The Rolling Stones і відомими світовими брендами.

Кожен кадр знімався під окрему пісню. Для цього скомпонували спеціальний плейлист, і жоден трек не повторювався під час нової сцени.

Diesel не вперше звертається до суспільної проблематики у своїй рекламі. Попередня кампанія Go With the Flaw була присвячена відмові від прагнення бути ідеальним – у рекламі знялися актори з брекетами, татуюваннями та шрамами. 

У 2018 році рекламний ролик Diesel, знятий у Києві студією Family Production, отримав три «Каннські леви».


Family Production – продакшн-студія, що виробляє рекламні ролики для українських і західних брендів. Серед клієнтів – McDonald’s, Philips, Nivea, Dior, Vodafone і Київстар.