З Подільського узвозу прибрали рекламу великого формату, повідомив начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

На вулиці довгий час була були розташовані рекламні щити та суперсайти (великоформатна конструкція) площею понад 1039 м².

За правилами, узвіз належить до першої форматної зони, де можна розміщувати лише невеликі сітілайти. Після демонтажу площа реклами скоротилася майже вдесятеро − до 112 м².

Понад 7 тисяч рекламних конструкцій прибрали у Києві з початку 2020 року. У 2015 році у місті їх було майже 12 тисяч, а зараз − менш як 5 тисяч. До кінця року кількість рекламних конструкцій планують зменшити до 4 390.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: Олександр Смирнов