«Київводоканал» запустив дистанційне обслуговування споживачів, повідомляє КМДА.

Консультації можна отримати у кол-центрі за номером 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат на сайті.

Крім того, «Київводоканал» прийматиме абонентів через Skype з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, у п'ятницю з 08:00 до 16:00 (з обідньою перервою з 12:00 до 13:00). Консультації надаватимуть працівники 7 київських Центрів обслуговування споживачів.

Що можна вирішити онлайн:

  • укласти договір про надання послуг водопостачання;
  • змінити обсяги постачання холодної води та водовідведення;
  • дізнатись інформацію про споживача;
  • подати заявку в систему повірки лічильників;
  • подати заявку на опломбування лічильника;
  • отримати довідку про відсутність заборгованості;
Співробітниця «Київводоканалу» надає консультацію онлайн / «Київводоканал»

Оплатити послуги «Київводоканалу» також можна дистанційно. Як це зробити: через додаток «Київводоканал» (доступний тільки у Google Play), з допомогою картки через сайт або додаток банку, в «Особистому кабінеті» на сайті «Київводоканалу».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі