Історичну та центральну частину Києва повністю звільнили від реклами великих форматів, розповів начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Так звану першу форманту зону очистили в кінці січня, а 5 березня – другу форматну зону.

«Мінус 3 701 наземний рекламний засіб та мінус 69 543 квадратних метри у цих двох зонах», – розповів Смирнов.

За словами Смирнова, зараз із впорядкованою наземною рекламою Протасів Яр, вулиця Липківського, Набережне шосе, Саксаганського, Жилянська, Глибочицька, Олени Теліги, Довженка, Чоколівський проспект, проспект Валерія Лобановського, бульвар Дружби народів.

Нові правила розміщення реклами передбачають в другій зоні (центральній – ред.) лише сітілайти та скроли, площею до 8 квадратних метрів. «Тому скорочення було неминучим і полишило за собою лише 907 рекламних засобів, загальною площею 14 тисяч 512 квадратних метрів. Тобто майже в чотири рази скоротилася їхня кількість і рекламна площа», – повідомив Смирнов.

Фото: Олександр Смирнов / Facebook