Держкомпанія «Укрзалізниця» запустила прототип нового корпоративного сайту – uz.com.ua.

Він адаптований під усі пристрої та враховує потреби людей з порушенням зору.

На новому сайті буде зручний модуль для купівлі квитків, оскільки це найпопулярніша опція, якою користуються відвідувачі нинішнього сайту. Модуль винесуть на стартову сторінку.

Також буде англійська версія сайту, створять розділи з ключовими проєктами, конкурсами та розділ з бібліотекою документів.

«Наша мета – створити єдиний інформаційний портал для користувачів послуг «Укрзалізниці» з простою, зрозумілою структурою та навігацією. Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок», – кажуть у компанії.

Сайт буде розвиватися з врахуванням побажань від користувачів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі