У «Київському метрополітені» опублікували інструкцію, що робити у випадку некоректної роботи електронного квитка, картки метро та банківської картки під час оплати проїзду.

Йдеться про випадки, коли система зняла оплату за дві поїздки одночасно або кошти були стягнуті помилково. 

 Якщо некоректно спрацював е-квиток (KyivSmartCard та Картка киянина):

  • зателефонувати на гарячу лінію оператора 044 366 55 55
  • зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора
  • звернутися на Facebook-сторінку Kyiv Smart Card та залишити повідомлення

Що робити, коли некоректно спрацював е-квиток у метро / КМДА

 Якщо некоректно спрацювала чи зламалась картка метро:

  • звернутися до сервісного центру – працюють на станціях «Майдан Незалежності», «Дорогожичі», «Дарниця», «Політехнічний інститут», «Почайна» та «Хрещатик» з 8 до 19 без вихідних.

 Якщо некоректно спрацювала безконтактна банківська картка:

  • залишити інформацію за посиланням, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок.

Єдиний електронний квиток планували ввести у другому кварталі 2018 року. Проте згодом запуск перенесли на 14 липня. Врешті е-квиток запустили в тестовому режимі з 1 листопада 2018 року.

 Повноцінно електронний квиток має запрацювати у 2020 році

The Village Україна дізналися, для чого впроваджують електронний квиток і скільки коштуватиме проїзд.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі