Google оголосила про запуск нового пошукового алгоритму. Він має краще розуміти контекст запиту, повідомили у офіційному блозі компанії.

У компанії назвали новий алгоритм BERT (двонаправлений штучний інтелект-кодувальник). Технологію адаптували до людської мови, що дозволить пошуковику краще розуміти користувачів.

Ця технологія дозволяє кожному навчати свій пошуковик аналізувати поєднання всіх слів у запиті. Цей прорив став результатом дослідження Google: моделей, які обробляють слова по відношенню до всіх інших слів у реченні, а не по порядку. Таким чином, моделі BERT можуть враховувати повний контекст слова, розглядаючи слова, які йдуть до і після нього, що особливо корисно для розуміння мети пошукових запитів.

У компанії назвали BERT «найбільшим досягненням за останні п'ять років і одним з найбільших досягнень в історії пошукових систем».

Технологію будуть спочатку використовувати для запитів на англійській мові.