Комісія Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами затвердила програму розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки, пише КМР. 

Програма передбачає нову транспортну політику. Зокрема, у місті планують відійти від автомобілецентризму і зробити інфраструктуру зручнішою для маломобільних груп населення, пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту.

Згідно з програмою, пріоритет надаватимуть розвитку електротранспорту. У планах Київради – об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.

Київ має стати зручнішим для пішоходів, велосипедистів та маломобільних груп населення / Анна Шакун для The Village Україна

«У цій програмі ми не просто декларуємо, а по крокам деталізували новий принцип організації простору: не місто для машин, а місто для людей. І чим менш мобільний учасник руху, тим більше переваг він повинен мати. У такій системі координат буде розвиватися громадський транспорт», – коментує голова постійної комісії Київради з питань транспорту Олексій Окопний.

Програма розрахована на п’ять років і її бюджет становить 83,4 мільярда гривень, це з урахуванням витрат на будівництво нових станцій метрополітену. Більшість (76,1 мільярда) фінансуватиме місто, а решту суми надійде з держбюджету, а також від інвесторів та кредиторів.  

Остаточно затвердити проєкт програми мають на одному з пленарних засідань Київради.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі