Протягом липня у Києві демонтували 1 325 незаконних рекламних засобів, повідомляють у КМДА.

Комунальники демонтували 268 банерів, 250 вивісок, 16 конструкцій на даху, 129 кронштейнів. «Також електронне табло – 8; лайтпостер, що стоїть окремо, – 3; лайтпостер на фасаді – 3; прапор, прапорець – 14; телевізійний екран на фасаді – 4; телевізійний екран на фасаді – 4; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 198; транспорт – 23; тумба, що стоїть окремо, – 22; холдер – 206; щит на фасаді – 37; щит, що стоїть окремо, – 139», – розповіли в КМДА.


За новими правилами рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сітілайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (білбордами).