Комісії Київради підтримали зміни до «Порядку розміщення вивісок». Про це повідомив начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Основні зміни до «Порядку»:

 Зменшать кількість та складність документів, які подаються для оформлення вивісок

Зараз підприємцям потрібен проект вивіски, що слід замовляти у сертифікованих спеціалістів, надавати інженерні креслення, копію ліцензії розробника тощо. Зі змінами передбачаємо проект вивіски замінити на ескіз вивіски, який буде подаватися в довільній формі: візуалізація, розміри, специфікація матеріалів та комп’ютерний макет фасаду «до-після» монтажу вивіски

 Уніфікують типи конструкцій для вивісок

Змінюємо складний опис типів конструкцій на зрозумілий з графічними прикладами. Також плануємо додати новий тип «під кутом» (кронштейн)

 Синхронізують зони, за якими розподіляють вивіски

Форматні зони – це перелік окремих вулиць та їх частин, площ та провулків, що дуже ускладнює візуальне сприйняття. У Київраді спростять перелік вулиць, які будуть описувати межі форматних зон

Остаточно зміни мають ухвалити на сесії Київради восени 2019 року.


 Читайте правила розміщення вивісок, які ухвалили у 2017 році.

 Київрада заборонила зовнішню рекламу в історичному центрі міста. До зони, де не може встановлюватись реклама, увійшли головні центральні вулиці, площі та парки, а також низка транспортних розв'язок. Передбачається, що за кілька років у Києві має зникнути 75% зовнішньої реклами у центральній частині міста.