Компанія Q28 Corp створила нову неофіційну айдентику Черкас у подарунок місту. Ця айдентика не є фінальною, її планують обговорювати з жителями міста.

За основу айдентики та стратегії бренду міста взяли його спортивну інфраструктуру. «Щороку в Черкасах проводять понад 200 спортивних заходів, спартакіад, змагань, турнірів, у яких беруть участь до 10 тисяч дітей, молоді та дорослого населення міста й гостей», – розповіли в компанії.

В основі айдентики – історія та символізм краю, спорт та архітектура міста. Дизайнери обрали для створення айдентики чотири символи міста – козака, коня, спортивне знаряддя та дамбу на Дніпрі. «Так зявляються чотири унікальних символи для створення патернів та малюнків», – розповіли в Q28 Corp.

Для шрифтової частини запропонували шрифт Андрія Шевченка – Bandera Pro. Бандера є символом української боротьби за свободу протягом багатьох років.

«Перед нами було завдання створити новий і сучасний образ, за допомогою якого можна збагатити візуальну комунікацію міста. В айдентиці ми створили набір спрощених символів, в яких закладено символізм та унікальні характеристики міста. Віддали данину давньому гербу. І все заміксували в сучасну, яскраву та живу айдентику», – розповів артдиректор Q28 Corp Дмитро База.

Команда проєкту залучає людей для його обговорення. Завантажити макети можна тут.

Фото та візуалізації: Q28 Corp