Агентство Havas Kyiv створило нову айдентику для Київського академічного театру драми і комедії на лівому березі.

За основу айдентики взяли лапки. Вони нагадують класичні обриси масок драми та комедії.

Havas Kyiv прагнуло розробити сучасну айдентику, яка буде орієнтована на аудиторію різного віку. Оновлений логотип поєднує сучасні візуальні тренди та історичні елементи.

«По суті, життя театру – це діалог акторів і гостей. Він відбувається щодня. Так народилася ідея використовувати лапки як символ діалогу між командою театру і глядачами. Вони притягують погляд, роблячи айдентику впізнаваною з першого погляду. Це саме те, що необхідно сучасному культурному обєкту», – розповів головний дизайнер Havas Kyiv Михайло Головачко.

ФОТО: Київський академічний театр драми і комедії