У Києві запрацювала служба підтримки електронного квитка, повідомляють у департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Проконсультуватись із питань купівлі, заміни, поповнення, активізації та блокування носія е-квитка або поскаржитись на работу електронного квитка можна за номером телефону +380 (44) 366 55 55.

З початку 2019 року електронним квитком скористувались 10 мільйонів разів. З них – 2 мільйони 88 тисяч у метро та 8 мільйонів 231 тисячу разів – у наземному транспорті.


Нещодавно електронний квиток запрацював у міській електричці та фунікулері.

Єдиний електронний квиток планували ввести у другому кварталі 2018 року. Однак згодом запуск перенесли на 14 липня. Врешті е-квиток запустили в тестовому режимі з 1 листопада 2018 року.