Кожен пацієнт має право отримати компенсацію, якщо його здоров’ю завдали шкоди або порушили права, розповіла очільниця Міністерства охорони здоров’я Уляна Супрун.

У МОЗ радять завжди фіксувати порушення прав пацієнтів та збирати усі можливі докази.

Найбільш оптимальним способом подати скаргу є письмове звернення: зареєстрована заява зобов’язує установу відповісти постраждалому. У ній потрібно зазначити дані пацієнта, права якого порушили, та чітко сформулювати суть скарги. 

Зі скаргою потрібно звернутися до головного лікаря з проханням її зареєструвати.  Відповідачем завжди є роботодавець – заклад охорони здоров’я чи лікар-ФОП, зазначає Супрун.

Якщо не вдається вирішити ситуацію на рівні головного лікаря, у МОЗ радять подавати скаргу до місцевого департаменту охорони здоров’я або зателефонувати на гарячу лінію уряду – 1545.  Звернення можуть розглядати від 15 до 45 днів. 

Обкладинка: Pexels