Агентство мобільного маркетингу Lead9 провело дослідження та склало портрет учасників промоакцій в Україні, пише Ukrainian Retail Association.

Згідно з дослідженням, серед учасників акцій переважають жінки – 59% аудиторії.

З них 81% має вищу освіту і 74% перебувають у шлюбі.

Найбільш активна вікова категорія – 25-34 роки.

Також в агентстві зазначили, що за останні роки учасники стали частіше реєструватися за допомогою інтернету. За 2014-2018 роки їх кількість зросла на 9% – до 66%. За допомогою смс реєструються 34% учасників.


У дослідженні проаналізували майже три мільйони учасників, які брали участь у 20 акціях за 2014-2018 роки. Йдеться про кампанії, які стосуються товарів повсякденного попиту, умовою участі в яких була покупка продукту і реєстрація покупця через веб-сайт чи SMS.

Обкладинка: airforcemedicine