До Києва з передмість щодня в'їжджають і виїжджають майже 2 мільйони людей. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник у інтерв’ю 44.ua.

За словами Поворозника, об’єднання навколишніх містечок у агломерацію дозволить привабити інвесторів, зокрема і для розвитку інфраструктури.

«До позитивних моментів агломерації можна віднести транспортне забезпечення. Інвестори будуть зацікавлені в будівництві станцій метро в бік того ж Вишневого при умові договору про асоціацію. Створення агломерації дає інвесторам можливість будувати хоч станції метро, хоч продовжувати лінію швидкісного трамваю або навіть електричку в передмістя», – коментує Поворозник.

Поровозник додав, що громади міст-супутників Києва сприйняли ідею створення агломерації негативно, адже розуміють її як повне поглинання та знищення місцевого самоврядування. Однак насправді йдеться про співпрацю через відповідну асоціацію.

Окрім будівництва метро, агломерація також зробить для жителів передмістя доступними лікарні та дитячі садки у Києві – і навпаки. Сьогодні швидка або комунальний автобус не може їхати у села поблизу, тому що це нецільове використання коштів міста, йдеться у повідомленні.


 У КМДА планують створити київську агломерацію до 2025 року, згідно із проектом «Великий Київ». Найближчим часом голови міст-супутників Києва влаштують зустріч, де обговорять кордон об’єднання та умови участі в асоціації.

Обкладинка: Анна Бобирєва/The Village Україна