Депутати Київської міської ради ухвалили рішення про запровадження  «Муніципальної «Картки киянина».

Це значить, що на зміну звичній соціальній карті прийде «Муніципальна картка «Картка киянина».

Зміни пов’язані з тим, що термін дії договорів з компанією, яка забезпечує роботу нинішньої системи, закінчується 31 грудня 2018 року.

Обслуговуванням нової карти буде займатися місто та комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

«Картка киянина» матиме розширений функціонал:

 транспортний додаток (аналог «зеленої» карти метро);

 платіжний додаток (можливість здійснювати безготівкові платежі і зняття готівки);

 комунальний додаток (дані про пільги і субсидії при оплаті послуг ЖКГ);

 медичний додаток (надання спектру медичних послуг);

 торговий додаток (надання та облік знижок у роздрібних торгово-сервісних підприємствах, аптеках, лікувальних установах, закладах культури тощо);

 освітній додаток (надання та облік послуг і сервісів учням закладів освіти).

Отримати муніципальну картку зможуть ті, хто має пільги та виплати з міського бюджету, а також офіційно працевлаштовані в Києві. Зокрема, переселенці, які стоять на обліку в Києві, учні столичних шкіл і вишів, а також їхні батьки та опікуни.

Щоб отримати таку картку, треба подати заяву до банку-учасника проекту та надати пакет документів: паспорт, ідентифікаційний код, документи, що підтверджують право на отримання муніципальної карти (учнівський або студентський квиток, довідка з місця роботи тощо), документи про надання пільг, компенсацій і допомог.

Соціальну картку мають видати протягом 30 днів після подання заяви та документів.