Британський комітет зі стандартів реклами (ASA) заборонив використовувати в роликах сюжети, які спричиняють гендерні стереотипи. Про це повідомляє The Guardian.

Так, британські компанії не створюватимуть рекламу, у якій жінка не може припаркувати машину, а чоловік відмовляється виконувати домашню роботу та інші подібні сюжети.

Також заборонять рекламу, яка обіцяє, що трансформація тіла гарантує успіх у романтичних стосунках.

«Зміна стандартів не покладе край гендерній нерівності, але ми знаємо, що реклама може посилити шкідливі гендерні стереотипи, які обмежують вибір людей і їх потенціал», – пояснила співробітниця комітету Елла Сміллі.

Нові правила почнуть діяти в червні 2019 року.

Обкладинка: U.S. National Archives and Records Administration