Британська газета Financial Times почала автоматично попереджати своїх журналістів , якщо в їх матеріалах використано дуже багато цитат від чоловіків. Таким чином видання намагається змусити своїх авторів шукати жінок-експертів і додавати їх думки в статті. Про це пише The Guardian.

Медіа-організація виявила, що тільки 21% цитованих у FT експертів — жінки. Тому компанія розвиває бота, який аналізує імена і визначає, ким є джерело — чоловіком або жінкою.

Таким чином видання хоче розширити аудиторію своїх читачів. Адже внутрішня статистика показує, що жінки не затримуються на текстах, якщо в матеріалі цитують лише чоловіків.

У майбутньому система визначатиме стать експерта навіть під час друку матеріалу. Також редакція з'ясувала, що жінки-читачі частіше клікають на статті з фотографіями жінок, ніж чоловіків.

Обкладинка: Wikimedia Commons