У Києві змінилися правила розміщення зовнішньої реклами. Такі зміни до «Правил благоустрою Києва» внесли депутати на засіданні Київської міської ради.

Що змінилося у правилах розміщення реклами:

 Розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо можна робити лише у спеціально призначених місцях.

 Реклама (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії.

 Рекламу будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважають такою, власники якої невідомі.

 Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтують балансоутримувачі, або власник рекламного засобу без відшкодування збитків.

 Якщо власник реклами самовільно розміщує її не в спеціальному місці, то на номер абонента, зазначений в оголошенні, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою.

Рішення підтримали 66 депутатів.

Обкладинка: Пітер Гріффін/Public Domain