Близько 36% користувачів соцмереж роблять покупку під впливом лідерів суспільної думки. Про це йдеться у дослідженні IZEA.

Ще 10% опитаних заявили, що хотіли зробити покупку, але не могли згадати пост чи товар.

Найбільшу категорію усіх покупок становить косметика та продукти для краси – 31,1%. На другому місці – одяг та аксесуари, які купили 28,8% опитаних. Трійку лідерів замикають напої та їжа – 27,6% користувачів зробили покупку на підставі онлайн-промо продукту блогерами.

Близько половини опитаних (48%) також зазначили, що Facebook впливає на їх покупки. На покупки 38% респондентів впливає YouTube , а Instagram – на 34% опитаних.

У дослідженні взяло участь 710 американців віком від 18 до 65 років, з яких право пройти тестування отримало 506 людей. Респонденти мали довести, що вони активно користуються соцмережами для об'єктивності анетування. Оцінка похибки помилки на основі вибірки складає +- 5%.

Обкладинка: Pixabay