Столичне комунальне підприємство «Київпастранс» витратило 10 404 000 гривень у 2016 році на встановлення підйомників для людей з інвалідністю на станціях швидкісного трамвая, але вони не працюють. Про це йдеться у відповіді «Київпастрансу» на офіційний запит жителя столиці Олега Рівтіна.

Комунальне підприємство не повідомляло вартість робіт навіть після чотирьох запитів киянина. Але після того, як Рівтін звернувся до омбудсменки Людмили Денісової із заявою про порушення права на інформацію, відповідь таки надійшла, пише він.

«Київпастранс» відповів, що деякі з 18 підйомників «були пошкоджені невстановленими особами, у зв’язку з чим введення їх в експлуатацію затримується, а інформація про факти таких пошкоджень була подана в поліцію». Однак у поліції стверджують, що не зафіксували жодного звернення від комунального підприємства.

Водночас «Київпастранс» регулярно оплачує послуги з охорони своїх об’єктів. «Наприклад, у 2018 році за охорону об’єктів на Борщагівській лінії швидкісного трамвая заплатили 7,1 мільйона гривень. У договорі зазначено, що охоронець повинен цілодобово перебувати на кожній станції трамвая та охороняти майно підприємства», – зазначає Рівтін.

Зазначимо, що у травні 2018-го «Київпастранс» повідомляв, що на станції «Вацлава Гавела» Борщагівської лінії швидкісного трамвая «невідомі особи вкотре пошкодили підйомники для людей з інвалідністю». За інформацією комунального підприємства, поліція відкрила кримінальне провадження. 


 Київ посів 118 сходинку із 140 у рейтингу найбільш комфортних і придатних для життя міст світу за версією The Economist.

ЗображенняOleg RivtinОбкладинкаDepo