Співавтор проекту мосту Метро в Києві Георгій Росновський заявив, що він може обвалитися будь-якої миті, повідомляє «Громадське радіо».

Цей міст мав простояти 100 років, якщо за ним стежити. Але вже через років 30 він почав викликати великі побоювання. Тому що обстеження показало, що там багато тріщин та арматура в поганому стані. Чому все це відбувається? Під час будівництва дві полуарки стягують стяжкою, в якій є напружувані пучки арматур, так ось ці пучки арматур як слід не ізолювали, і вони поржавіли... Коли випробовували міст, давали максимальне навантаження, і опускання шарнірів було на 3 сантиметри, прибирали навантаження – було 0. А зараз шарнір опустився на 23 сантиметри і не піднімається.

Георгій росновський, інженер-містобудівельник, співавтор проекту мосту Метро

За словами інженера, міст потребує реконструкції, а не капітального ремонту: потрібно розбирати автодорогу та деякі конструкції і замість двох смуг зробити три.

«Уже років десять, як заборонили рух по мосту важкого транспорту, але все одно міст під загрозою. У мене є матеріали та обстеження, де чітко написано, що міст Метро може впасти в будь-який момент абсолютно несподівано... Почне (обвалюватися) в одному місці і, як доміно, піде по всіх прольотах», – сказав Росновський.

Заступник голови КМДА Дмитро Давтян зазначає, що стан мосту Метро під час обстеження у 2015-2016 роках визначили як четвертий, тобто обмежено працездатний, і що до моменту аварійності ще 6 років. У планах столичної влади – зробити капітальний ремонт до 2020 року. Зараз проектно-кошторисна документація проходить експертизу, додав Давтян. Її результати очікуються у серпні 2018 року.

 На початку квітня 2018 року столична влада оголосила тендер на капітальний ремонт мосту з бюджетом проекту понад 235 мільйонів гривень. Зараз у системі публічних закупівель Prozorro значиться, що торги відмінено.