На містобудівній раді Києва внесли останні зміни в проект Генплану столиці, який включає п’яту гілку метрополітену від площі Тараса Шевченка до Дарницького вокзалу. Про це повідомила начальниця відділу інженерно-транспортної інфраструктури «Київгенплан» Тамара Аляб'єва в інтерв’ю «Укрінформ».

«Суть в тому, щоб метро пройшло по серединній зоні Києва від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу. Для міста — це необхідність, яка відповідає світовим стандартам забезпечення громадським транспортом» — заявила Аляб’єва.

За найближчі сім років буде проведено першу частину будівництва четвертої «Подільсько-Вигурівської» гілки. Вона включатиме ділянку від вулиці Глибочицької (з пересадкою на станцію «Лук'янівська») до Подолу (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка»). Далі метро продовжать до зупинки міської електрички «Троєщина» і по проспекту Маяковського. Пізніше лінію почнуть продовжувати через центр міста в південно-західному напрямку через проспект Перемоги, Севастопольську площу до селища Жуляни.

Також в Генеральному плані передбачено будівництво нових виходів на станціях метро «Університет», «Дружби народів», «Вокзальна», продовження «Святошинсько-Броварської» та «Сирецько-Печерської» гілок метро.

Протягом 20 років передбачаєся збільшити протяжність ліній столичного метрополітену з 66 до 130 кілометрів (від 51 до 100 станцій), продовжити три існуючі лінії на 15 кілометрів.

Нагадаємо, на початку 2017 року КМДА заявила про будівництво двох нових станцій на «Сирецько-Печерській» гілці метро в сторону Виноградора.