Центральний залізничний вокзал Києва та станція метро «Золоті ворота» з’явилися у рекламному ролику Apple. Відео рекламує поєднання нового наручного ґаджета Apple Watch Series 3 із музичним сервісом Apple Music.

Завдяки встановленню в новий електронний годинник мобільної антени користувачі третього покоління Apple Watch зможуть стрімити десятки мільйонів треків у бібліотеці музичного сервісу Apple.

Новий Apple Watch презентували у вівторок, 12 вересня, на показі новинок комнанії у Театрі Стіва Джобса. Телевізійна прем’єра реклами запланована на 17 вересня.

Ймовірно, у зйомках відео брала участь українська студія-продакшн Radioaktive Film. Сама студія власну причетність до відео не коментує.

The Village Україна розповідає про те, що варто знати про зйомки відео у Києві.

Рекламний ролик Apple Watch Series 3

1. Герой

Головний герой відео – Кіліан Мартін. Це відомий іспанський скейтбордист, що нині мешкає у Сполучених Штатах. Стиль Мартіна – поєднання скейтбордингу з фристайлом і танцем.

Відомий за співпрацею з режисером Бретом Новаком. Їхнє спільне відео A Skate Escalation у 2012 році стало сенсацією YouTube, зібравши понад 3 мільйони переглядів. Понад те, його поширив найбільш популярний скейтбордист світу Тоні Гок.

2. Режисер

Режисером ролика став англійський спеціаліст Сем Браун. Лондонець вже має досвід співпраці з Apple: на початку року він зняв відео для іншої піар-кампанії компанії з Купертино.

Браун розпочинав кар’єру як кліпмейкер. Співпрацював із Адель, Джей-Зі та Foo Fighters. За кліп на пісню Rolling in the Deep він отримав «Ґреммі».

Jay-Z – On to the Next One
Adele – Rolling in the Deep
Foo Fighters – Pretender

Окрім того режисер має у резюме роботи на замовлення Adidas, Audi, Honda, Lexus, Mars і Lloyds.

3. Оператор

У зйомці відео впізнаєтьcя робота Майрона Менса – колишній південноафриканський ролер-скейтер, що врешті перекваліфікувався в оператори. Особливість його роботи – з камерою він працює на ходу. Тому всі його роботи динамічні та живі. Як приклад можна навести кліп на пісню Gosh виконавця Jamie xx, який частково зняв Менс.

Jamie xx – Gosh

У рекламному бізнесі оператор співпрацював із всесвітньовідомою агенцією Saatchi & Saatchi, а також із брендом TomTom Cardio – конкурентом Apple на ринку наручних ґаджетів. Встиг Менс спробувати себе і в Голлівуді: він допомагав зі зйомками фільму «Смертельна гонка 2» з Шоном Біном.

Рекламний ролик для агенції Saatchi & Saatchi
За лаштунками зйомок Майрона Менса
Рекламний ролик електронного годинника TomTom Cardio

4. Музика

Музичний супровід треку – композиція 2014 року під назвою Misbehaving англійського музиканта Labrinth. Лондонець починав роботу в музичному бізнесі як продюсер, але згодом розпочав сольну кар’єру. Найбільш відомий трек виконавця – спільна робота з репером Tinie Tempah – Pass Out. Натхненням для пісні Misbehaving, за словами Labrinth, стала творчість відомого американського співака Рея Чарльза.

Labrinth – Misbehaving (наживо)

5. Локація

Знімали у двох київських локаціях – у будівлі Центрального залізничного вокзалу та на станції метро Золоті ворота.

Автори відео не намагалися приховати країну, де знімали відео. Оголошення про прибуття та відправлення потягів (початок та кінець відео) на тлі залишили українською.