Соціальна мережа Facebook планує запустити близько двох десятків шоу власного виробництва. Про це повідомляє Engadget.

Facebook активно готується до запуску близько двох десятків власних шоу, які будуть виглядає «як телевізійні». Деякі будуть недорогими у виробництві, для інших готується співпраця з зірками класу А.

Першим партнером Facebook стала медіа-компанія Conde Nast, яка допоможе з виробництвом одного шоу. Крім того для підготовки до запуску проектів і планування сітки взяли двох людей, які мають досвід запуску телевізійних шоу.

Представники Facebook від коментарів відмовилися, посилючись на попередні заяви, про те, що компанія дійсно вкладає кошти в підтримку власного відеоконтенту.

 Нещодавно стало відомо, що свої шоу буде випускати і YouTube. Свої серіали і фільми робить також Amazon.