Освітня лабораторія Projector AI Lab опитала працівників 150 українських компаній про те, як саме вони використовують ШІ, які переваги й недоліки вбачають у цих інструментах.

Згідно з опитуванням, 51% компаній пробували інструменти ШІ й час від часу їх використовують. 22% широко використовують ці нові інструменти, ще 20% пробували рідко або взагалі не користуються ними.

Найбільше використовують штучний інтелект дизайнери: 65% опитаних вказали, що в їхніх компаніях ці творчі спеціалісти вже перейшли на нові технології.

На другому місці копірайтери (52%), представники маркетингу й PR (49%), керівники команд (39%) й інженери-розробники (21%).

Перевагами ШІ найчастіше називають збільшення швидкості роботи (44%) і допомога у творчості (18%) . Зменшення рутини відзначило лише 9% опитаних.

Лише 6% зазначили в ризиках можливу втрату роботи чи інший негативний вплив на кар’єру й професію.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


The Village Україна розповідали історію української гранітної майстерні «Канів-Граніт», яка використовує штучний інтелект у процесі виробництва надгробних плит. Читайте матеріал за посиланням

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі