Gradus Research дослідили, чи стали українці купувати дешевші аналоги улюблених продуктів або брендів на тлі повноформатної війни. Для цього вибрали шість категорій товарів: мʼясні вироби, молочні продукти, товари для гігієни, мінеральна вода, солодкі газовані напої й тютюнові вироби.

Згідно з дослідженням, частіше українці відмовлялися від улюблених виробників мʼяса (57%), товарів для гігієни (56%) і тютюнових виробів (61%) заради більш дешевих варіантів.

«Часто таке відбувається в категоріях преміальних товарів або ж у категоріях, де багато гравців зі схожими пропозиціями», – зазначають у Gradus Research.

Натомість більш як половина українців продовжила купувати улюблені молочні продукти (52%), мінеральну воду (57%), а також солодкі газовані напої (52%).

«Як і в історії з McDonald’s, на повернення якого всі так чекали в Україні, ми бачимо, як у певних категоріях працюють lovemarks. Як би не зростала ціна, люди однаково купуватимуть улюблене молоко чи мінеральну воду, до якої звикли», – вважає директорка Gradus Research Євгенія Близнюк.

Опитування провели шляхом заповнення анкети в кінці вересня 2022 року. Участь у дослідженні взяли 2000 людей.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


44% українців обирають бренди з огляду на їхню політичну позицію, позицію щодо підтримки армії, мову спілкування чи факт співпраці з РФ. Такі результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі