Netflix планує запустити версію стримінгу з дешевшою підпискою і рекламою, пише The Wall Street Journal із посиланням на слова CEO компанії Теда Сарандоса.

У керівництві стримінгового сервісу сподіваються, що це допоможе залучити більше передплатників Netflix, а також збільшить дохід компанії.

Наразі Netflix веде переговори з рекламними компаніями, зазначає видання. Серед потенційних партнерів – Google і NBCUniversal. Після цього, за словами Сарандоса, Netflix зможе запустити власний рекламний бізнес.

The Wall Street Journal також вказує на те, що в першому кварталі 2022 року кількість нових підписників стримінгу впала вперше за останні десять років – сервіс втратив 200 тисяч підписників.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Уперше про плани запустити підписку Netflix з рекламою стало відомо у квітні 2022 року – глава компанії Рід Гастінгс заявив про можливість створення такої версії сервісу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі