«Сім’я ресторанів Дмитра Борисова» анонсували продаж франшиз своїх ресторанів у різні країни світу.

Тепер відкрити «Білий Налив», БПШ, Chicken Kyiv, Mushlya та ще 11 брендів сім’ї ресторанів Дмитра Борисова може будь-хто й будь-де.

Що для цього потрібно?

Для початку обрати бренд і формат франшизи.

«Залежно від того, скільки партнери готові інвестувати в бізнес і які цілі ставлять перед собою: food point (необхідні інвестиції – від 30 000 €), ресторан з видачею за 300 секунд і доставкою за 15 хвилин (від 50 000 €), фуд-хол GastroFamily Market, об’єднує 3–10 ресторанних концепцій (від 250 000 €)», написав Борисов.

Далі команда допомагає власникам франшизи обрати приміщення, навчити команду, розібратися з податками. Крім того, надає всі відеорецепти та вчить управляти бізнесом зі смартфона.

Для українців, які купуватимуть франшизу, є додаткові умови. Ті, хто виїхав після 24 лютого отримають 50% знижки на паушальний внесок (10 000 € замість 20 000 €) та 0% роялті (платіж за користування) на перші 6 місяців.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі