Уперше за 18 років історії соціальної мережі Facebook кількість її щоденних активних користувачів зменшилася, повідомляє BBC.

Напередодні Meta опублікувала звіт, де йшлося про те, що акції компанії впали більш ніж на 20%, що скоротило її вартість на 200 мільярдів доларів.

За словами Марка Цукерберга, доходи компанії стали зростати повільніше через конкуренцію із TikTok і YouTube, які залучають більше молодої аудиторії.

Також мобільний додаток Facebook втратив 1 мільйон щоденних користувачів у Північній Америці, де компанія заробляє найбільше грошей на рекламі. Водночас Meta залишається прибутковою, приріст кількості користувачів Facebook, Instagram і WhatsApp майже не змінився, пише The Verge, посилаючись на звіт компанії.

Видання додає, що «корпоративного ребредингу Facebook на Meta виявилося недостатньо, щоб відволікти увагу інвесторів від проблем у бізнесі».


Наприкінці жовтня 2021 року Facebook змінив назву на Meta. Нова назва має показати прагнення до вибудовування «метавсесвіту» продуктів корпорації, оскільки їй також належать соцмережі Instagram, WhatsApp та Oculus.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі