Павло Дуров анонсував запуск рекламних публікацій у месенджері Telegram, які з’являтимуться в каналах, які мають понад тисячу підписників, повідомляє він.

Реклама не зявлятиметься в списку чатів, особистих розмовах чи групах. Зміни торкнуться лише великих каналів – сервісів, де вже й так є реклама.

За словами Дурова, для показу реклами не будуть використовуватися особисті дані. Її зміст залежатиме винятково від тематики каналу, де з’являтимуться такі повідомлення.

Такий вигляд матиме рекламний кабінет Telegram

Також у рекламі допускатимуться лише короткі тексти без фотографій і посилань.

«Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів. Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний і необмежений сервіс», – підкреслив Дуров.


Telegram – месенджер, який дозволяє обмінюватися текстовими повідомленнями, графічними та відеофайлами, а також телефонувати іншим користувачам. Його створив російський розробник Павло Дуров у 2013 році. Кількість активних користувачів месенджера наближається до 500 мільйонів.

23 грудня 2020 року Павло Дуров повідомив, що з 2021 року в месенджері зявиться реклама, але він пообіцяв, що зміни відбуватимуться «ненавʼязливо».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі