Стримінгова платформа Netflix оцінила заробіток на піденнокорейському серіалі «Гра в кальмара» майже в 900 мільйонів доларів, пише видання Bloomberg.

На виробництво одного сезону серіалу стримінг витратив 21,4 мільйона доларів. У середньому, це по 2,4 мільйона доларів на епізод.

Такої суми потенційної вартості Netflix досягнув рівно за місяць – прем'єра серіалу відбулася 17 вересня. За цей час його подивилися вже 111 мільйонів глядачів.

Видання зазначає, що ці дані стосуються лише першого сезону. Bloomberg нагадує, що Netflix не ділиться своїми досягненнями зі ЗМІ, інвесторами чи навіть творцями програм.

Адвокат, який представляє Netflix, заявив виданню в листі, що для видання було б недоречним розкривати конфіденційні дані, що містяться в документах.

«Гра в кальмара» також утримує першу сходинку серед топ-10 найпопулярніших серіалів Netflix в Україні.

До «Гри в кальмара» найпопулярнішим серіалом платформи були «Бріджертони». За перші 28 днів із дня прем’єри серіал подивилися 82 мільйони користувачів Netflix. До «Бріджертонів» першу сходинку утримував «Відьмак» із 76 мільйонами переглядів за 28 днів.


«Гра в кальмара» – південнокорейський серіал Netflix про гру на виживання. За сюжетом, група людей, що опинилися в боргах, погоджуються взяти участь в іграх на виживання. Переможцю має дістатися велика грошова винагорода. Прем’єра серіалу відбулася 17 вересня 2021 року. Він має один сезон із дев’яти епізодів.

За три тижні після прем’єри серіалу продаж білих сліпонів Vans, схожих на ті, у які були взуті герої серіалу, виросли на 7800%. Біло-зелені спортивні костюми також стали бестселером після виходу серіалу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка і фото: скриншоти