Google і YouTube не монетизуватиме за допомогою реклами та донатів контент користувачів, де заперечуються зміни клімату, повідомляє видання Axios.

У Google кажуть, що рекламодавці не хочуть, щоб їхня реклама з’являлася поруч із такими відео.

який контент не монетизуватимуть:

  • у якому зміну клімату розглядають як обман або шахрайство;
  • матеріали із твердженнями про те, що викиди парникових газів не впливають на клімат;
  • контент із твердженнями про те, що діяльність людини не впливає на зміну клімату.

Однак це не стосуватиметься дебатів про кліматичну політику та наслідків змін клімату.

В Axios зазначають, що це один із найбільш агресивних заходів, який будь-яка велика технологічна компанія вживала для боротьби з дезінформацією про зміну клімату.

Очікується, що зміни почнуть впроваджувати з листопада 2021 року.


До 2050 року температура влітку в Києві збільшиться на 6,5 градуса. У 77% найбільших міст у світі клімат буде схожий на клімат інших міст. А у 22% містах будуть такі погодні умови, яких ще немає в жодному населеному пункті.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі