Креативна агенція Banda відкриває школу креативного менеджменту Alarm. Перший потік стартує 9 березня.

В агенції впевнені, що менеджер – це не технічна ланка для передачі інформації. Людині на цій посаді важко керувати проєктами, діючи за шаблоном. Тут потрібні креативні рішення.

Тім-лідерки агенції Дарина Гаврилова, Олена Заяць, Марина Кунєц і Женя Дворецька розкажуть, як працювати поза шаблонами, розуміти та контролювати проєкт, а не просто передавати правки.

Спікерки курсу. Ілюстрація: banda

Курс буде корисний для акаунт-менеджерів середнього рівня, які вже знайомі з тайм-менеджментом і контакт-репортами, і готові розвиватися далі, збирати сильну креативну команду й мотивувати її.

Перший потік курсу пройде офлайн, заняття проходитимуть двічі на тиждень. На курсі буде 30 студентів, 15 лекцій (стільки ж домашніх завдань). Наприкінці курсу студенти представлять випускний проєкт. Зареєструватися можна за посиланням.


Раніше Banda розробила ідею для міжнародної ініціативи за деокупацію Криму та створила брендинг для Чорнобильської зони, щоб привернути увагу до зникнення місць, які нагадують про катастрофу 1986 року.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі