«Сім’я ресторанів Діми Борисова» відкриє фудзони в «Епіцентрі», WOG і магазинах «Коло», повідомив ресторатор Дмитро Борисов в інтерв’ю виданню Rau.

Ресторатор Дмитро Борисов. Фото: The Village Ukraine

Їжу для нових фудзон будуть готувати у фудхолі Gastrofamily Food Market на Бессарабському ринку.

«Готуємо три формати точок залежно від локацій: житловий масив, бізнес-центр або прохідне місце. Фуд-поінти поділимо ще на два формати – міні, де буде тільки холодильна й морозильна вітрина, піч СВЧ і кавомашина, і ще один для більшої квадратури, де додатково поставимо гриль і будемо індивідуально готувати хот-доги від «Білого наливу». Наш провідник у світ гастрономії консультуватиме покупців», – пояснює Борисов.

 Першу фудзону в магазинах «Коло» відкрили 8 лютого, за шість місяців планують покрити всі 240 магазинів мережі.

 Першу фудзону на автозаправках WOG планують запустити 8 березня. Цю інформацію повідомили в «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» The Village Україна. Мета компанії – покрити понад 400 заправок.

«Спочатку стартуємо на двох флагманських заправках WOG, одна в малому форматі. Поки, на жаль, не на 100%, як ми це бачимо й хочемо реалізувати, щоб і в залі, і drive-in. Але вже вирішуємо технічні питання з дозволами, щоб автомобілісти могли заїхати на будь-який WOG і купити готову та зручну їжу за ціною, вдвічі дешевшою, ніж у McDonald’s. У нас в Dogz&Burgers бургер зі стейком і лососем коштує 69 гривень, дабл-чизбургер – 59 гривень», – каже Борисов.

 Також готують відкриття в «Епіцентрах» по всій країні, додав Борисов.


У серпні мережа Дмитра Борисова тестувала новий формат: продавали суші водіям у заторах.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

ОбкладинкаThe Village Ukraine