Facebook розробляє сервіс, який може стати конкурентом нової соцмережі Clubhouse, пише The New York Times із посиланням на анонімні джерела.

За даними джерел, техногігант почав розробляти аналог Clubhouse після того, як у ньому зареєструвався глава Facebook Марк Цукерберг.

Facebook неодноразово впроваджував сервіси, які користувалися попитом у конкурентів. Наприклад, у 2016 році в Instagram (належить Facebook) з’явилися Stories, які раніше були фішкою соцмережі Snapchat. А у 2020 році Facebook створив функцію Reels, подібну до коротких відео у TikTok.


Профільне видання TechCrunch називає сервіс Clubhouse «найбільш гарячим стартапом Кремнієвої долини». Після запуску навесні 2020 року голосову соцмережу вже оцінюють у мільярд доларів, ефіри в додатку відвідують Ілон Маск, Опра Вінфрі та Дрейк, загальна кількість підписників зростає навіть з обмеженим форматом запрошень, а за інвайти люди готові платити сотні доларів. Детальніше про цю соцмережу читайте в матеріалі The Village Україна.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі