Український застосунок Reface отримав 5,5 мільйона доларів інвестицій від американського фонду Andreessen Horowitz, TQ Venture та інших бізнес-ангелів, повідомляє AIN.

Інвестиції хочуть вкласти в запуск соціальної платформи для персоналізації контенту за допомогою машинного навчання, повідомили в Reface.

Крім цього, планують розширити мережу партнерства та підписати контракти про співпрацю з музичними лейблами, кіностудіями та знаменитостями, розповів співзасновник і CBO Reface Дмитро Швець.

Протягом останніх шести місяців застосунок встановили 70 мільйонів користувачів в усьому світі. Інвестиції допоможуть пришвидшити темпи зростання застосунку, каже співзасновник Reface Денис Дмитренко.


Reface, який раніше називався Doublicat, – це один з проєктів українського стартапу RefaceAI, створеного у 2011 році. Офіс RefaceAI розташований у Києві.

Застосунок випередив TikTok, Netflix і Disney + в американському AppStore і став першим у категорії «Розваги». Reface також посів друге місце в категорії всіх безкоштовних сервісів (Overall Free apps) в AppStore, випередивши YouTube, Gmail, Instagram і Messenger Facebook. Також він став одним із найкращих у 2020 році в Google Play.

The Village Україна розповідає про технологію, застосунок і відповідальність у інтерв'ю з виконавчим директором Reface Романом Могильним і технічним директором Олесем Петрівим.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі