Музичний сервіс Spotify підвищить ціни на послуги, щоб збільшити прибуток компанії, повідомляє TechCrunch із посиланням на співзасновника та генерального директора Даніеля Ека.

Ціни зростуть тільки в певних регіонах. До цього готові «зрілі» ринки сервісу, пояснює гендиректор.

Натомість пропонуватимуть послугу із «розширеним» контентом. Зокрема, збільшать кількість подкастів. Зараз сервіс пропонує 1,9 мільйона подкастів. Цього кварталу випустили ще 58. 

Spotify уже провів тестування підвищення цін. Зокрема, минулого року на скандинавському ринку ціни зросли на 13%. У 2020-му ціни підвищили в Австарлії, Бельгії, Швейцарії, Болівії, Перу, Еквадорі та Колумбії.


 Spotify збільшував доходи шляхом поширення сервісу в більшу кількість регіонів світу. У 2020 році сервісом почали користуватися ще шість мільйонів людей. Загалом Spotify використовують майже 144 мільйони осіб.

 Сервіс Spotify 14 липня 2020 року офіційно запустився в Україні. Українські користувачі Spotify тепер можуть інтегрувати треки, альбоми та плейлисти з сервісу в Instagram Stories.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі