Спортивним змаганням під час карантину присвятив новий рекламний ролик бренд Nike. Девіз нової кампанії американського виробника спортивного одягу й обладнання – «Нас не зупинити».

Рекламний ролик Nike

Особливість відео – поєднання кадрів зі спортсменами в двох перспективах. За допомогою монтажу склеюють різні фрагменти відео із амбасадорами Nike – від футболіста Кріштіану Роналду до баскетболіста Леброна Джеймса й тенісистки Серени Вільямс.

Усього використали понад 3000 фрагментів відео, і представили 53 атлетів із 24 видів спорту, кажуть у Nike.

«Ми ніколи не на самоті. Нас об’єднує спорт. Він робить нас сильнішими, змушує рухатися вперед. Тож попри все ми завжди будемо повертатися ще сильнішими. Спорт не зупинити, тому не зупинити нас», – кажуть у Nike. Присвятили відео частковому відновленню спортивних змагань, відкладених через пандемію коронавірусу, зокрема Національної баскетбольної асоціації.

Кампанію на замовлення бренду розробила рекламна агенція Wieden + Kennedy. 

 Раніше The Village Україна розповідав про нову штабквартиру Nike у Нью-Йорку.

 Також ми писали про те, що обличчям Nike уперше став спортсмен із церебральним паралічем.

Обкладинка та фото: Nike