Найбільший український інтернет-магазин Rozetka планує запуск маркетплейсу для ресторанів і кафе. Про це пише Retailers.ua з посиланням на дві мережі ресторанів.

Зокрема, комерційний директор мережі Mamamia! Сергій Чайка у Facebook повідомив, що Rozetka запропонувала йому співпрацю.

Цю інформацію Чайки підтвердив Retailers. Каже, що пропозиція від Rozetka прийшла на форму зворотного зв’язку на сайті Mamamia!. Пропозицію щодо співпраці від Rozetka також отримали в мережі ресторанів Domino’s Pizza, підтвердив Retailers маркетинг-директор мережі Павло Кожухар.

Планується, що Rozetka запустить власний агрегатор для обслуговування закладів. Буде надавати платформу і приваблюватиме покупців, а ресторани прийматимуть замовлення і здійснюватимуть доставку.

«Проєкт перебуває на стадії розробки, тому поки що ми не можемо нічого коментувати», – повідомили агентству «Інтерфакс-Україна» в Rozetka.

На початку червня ринок доставки в Україні залишили сервіси Uber Eats і Menu.ua, а сервіс Bolt анонсував вихід у сегмент.


 Rozetkа засновано у 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет. У Києві Rozetka має десять магазинів і точок видачі.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі