Креативна агенція Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу за версією Global Effie Index.

Global Effie Index аналізує та ранжує дані фіналістів і переможців з-понад 50 країн світу.

Рейтинг 2020 року відображує підбірку з-понад 4000 переможців і фіналістів Effie по всьому світу. У конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства.

«Пролунав телефонний дзвінок, і я почув голос жінки, яка назвалася Трейсі Алфорд, President & CEO Effie Awards. Вона сказала, що телефонує особисто привітати нас і в неї дуже хороші новини: «You’re on top of the world as independent agency!» Я аж втиснувся у крісло від радості», – розповів співзасновник Banda Ярослав Сердюк.

«Я певен, що люди не прагнуть купити ідеальний товар в ідеального виробника, вони хочуть купувати в того, до кого лежить душа. Їм важливо бачити справжні обличчя, а не корпоративних бовдурів, спілкуватися з живими брендами, а не з ботами й впізнавати в рекламі самих себе зі своїми, часом смішними неідеальностями, а не дивитися на манекени із білосніжними зубами. Креативність полягає не в тому, щоб справляти враження на людей, а в тому, щоб бути з ними чесними», – додав Сердюк.

Згідно з рейтингом, найефективнішим рекламодавцем став Unilever, найефективнішим брендом стала Coca-Cola, найефективнішою рекламною групою стала WPP Group.Серед мережевих агентств найефективнішим обрали McCann Worldgroup.


Премія Effie була започаткована у 1968 році Американською маркетинговою асоціацією Нью-Йорка для того, щоб відзначати рекламні кампанії, що демонструють рекордну ефективність по всьому світу.