Соцмережа для створення відео TikTok заробила всередині програми більше, ніж стримінговий сервіс Netflix і відеохостинг YouTube, ідеться в доповіді аналітичної компанії Sensor Tower.

Усередині програми TikTok і його китайський аналог Douyin лише в квітні заробили 78 мільйонів доларів. Це вдесятеро більше ніж заробіток сервісів від внутрішніх покупок у квітні 2019 року.

86,6% продажів TikTok усередині програми припадає на користувачів з Китаю, 8,2% покупок – на США.

YouTube з доходом близько 76 мільйонів доларів посів друге місце в списку, прибутки відеохостингу зросли на 57%, як порівняти з аналогічним періодом 2019 року. 56,4% продажів припали на американських користувачів, 11% – на японських.

Також лідерами продажів є Tinder, Disney + і Tencent Video.