Рейтинг найдорожчих світових брендів у 2020 році склала британська консалтингова компанія Brand Finance.

Найдорожчим брендом вкотре став інтернет-ритейлер Amazon, його вартість зросла на 32,8 мільярда доларів у порівнянні з 2019 роком − до 220,7 мільярда доларів.

10 найдорожчих брендів світу 2020 року:

1. Amazon − $220,7 мільярдів

2. Google − $159,7 мільярдів

3. Apple − $140,5 мільярдів

4. Microsoft − $117 мільярдів

5. Samsung − $94,4 мільярдів

6. ICBC − $80,7 мільярдів

7. Facebook − $79,8 мільярдів

8. Walmart − $77,5 мільярдів

9. Ping An − $69 мільярдів

10. Huawei − $65 мільярдів

У 2020 році Google обігнав Apple і посів друге місце у рейтингу. Також цього року в десятку найдорожчих брендів потрапили американська мережа магазинів Walmart, страхова китайська компанія Ping An і Huawei.

Повний рейтинг із 500 брендами світу можна переглянути за посиланням.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі