Українська креативна агенція Fedoriv виграла «золото» на міжнародному фестивалі Epica International Awards за рекламу американського сервісу підписки на спорядження для виживання, повідомили The Village Україна в агенції.

Fedoriv Agency перемогли в номінації Recreation & Leisure. Агенція створила рекламу для американського сервісу Crate Club, що пропонує підписку на спорядження для виживання, які збирають ветерани спецназу.

«З нами зв'язалися з Epica через відеопродакшн No Stars, які з цим роликом виграли Golden Drum. Тоді ми вирішили податись на фестиваль», – розповідають у Fedoriv.

«Ролик для американського бренду Crate Club ми знімали з двома думками в голові. Перша – «як це буде круто і смішно виглядати на екрані». Друга – «невже клієнт реально затвердив цю дику ідею?». Коли сміливість клієнта не менша за твою, виходять по-справжньому яскраві проєкти. Від утвердження ідеї до здачі фінального ролика минуло два тижні. На зйомках був справжній вовк і несправжня риба. Всі тварини залишилися цілі, здорові та щасливі. А наш актор проявив небачену стійкість у процесі зйомок сцени з голою риболовлею», – розповіли у Fedoriv про зйомки реклами.