Національний комплекс «Експоцентр Україна» запускає краудфандинг для збору коштів на реалізацію проєктів ВДНГ. 

Підтримати проєкт можна за посиланням. На сайті зібрані ідеї, які мають чіткий кошторис і чіткий термін реалізації. Наприклад, для встановлення дизайнерських лавок потрібно 550 тисяч гривень і цей проєкт мають реалізувати за 4 місяці. 

Проєкт, що набере найбільше голосів і збере необхідний бюджет – буде втілено першочергово. А кожен, хто зробить пожертву – отримає подарунок від Експоцентру.

«ВДНГ фактично функціонує як некомерційна організація... все, що заробляємо, йде лише на потреби Експоцентру, при цьому ВДНГ не фінансується з державного бюджету. Ми змушені майже всі зароблені кошти направляти на погашення податкового боргу, що сформувався ще у 2011 році.  Зараз ми пропонуємо кожному долучитися і допомогти нам разом змінити Експоцентр на краще», – коментує гендиректор ВДНГ Євген Мушкін. 

Незабаром команда ВДНГ також планує презентувати другу частину кампанії з розвитку комплексу.

Фото: ВДНГ