У США в червні 2019-го кількість запитів в Google без переходу на сайти склала 50,33% від усіх запитів. Про це йдеться в дослідженні маркетингової аналітичної компанії Jumpshot.

Ще 45,25% пошукових запитів в Google закінчуються переходами на інші сайти, а ще 4,42% – кліки по рекламних оголошеннях. За даними компанії, за три роки кількість «нульових» переходів в пошуку збільшилась на майже 7%. 

Постійний ріст кількості запитів без переходу на сайти пов'язують з тим, що Google все частіше показує результати пошуку вже на самій сторінці пошуковика. Тому юзеру не потрібно клікати на посилання на сторонні сайти. 

Під час дослідження компанія проаналізувала 40 мільйонів пошукових запитів на смартфонах та у веб-версії. 

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі