Копірайтери українського креативного агентства BBDO Ukraine Віталій Капустян та Ілля Янковський отримали золоту нагороду на фестивалі молодих креативників Young Lions 2019 у Каннах.

Робота отримала «золото» у категорії Film. Клієнтом проєкту став WWF з брифом рятувати планету та голосувати на сайті voicefortheplanet.

«Людям все одно на рекламу, тому потрібно створити контент, який приверне їхню увагу. Нашим завданням є звернутись до пасивних людей і сказати: щоб бути true nature lover, достатньо просто зайти на сайт і залишити свій голос», – розповів The Village Україна Віталій Капустян.

True nature lover

Срібні нагороди Young Lions також отримали артдиректор Banda Agency Ілля Ануфрієнко та Катерина Ануфрієнко та креативники Тимофій Щербаков і Кристина Фощай.


 Young Lions – нагорода для молодих креативників до 30 років. Її вручають у кількох категоріях: дизайн, діджитал, принт, медіа, PR.