Європейський суд відмовив концерну Adidas визнати три паралельні смужки захищеною торговою маркою.

За рішенням суду, компанія не довела, що три паралельні смужки є достатньою особливістю, щоб бути захищеною торговою маркою.

Adidas надав як приклади логотипи, виконані в різному кольорі: чорні смужки на білому тлі та білі смужки на чорному тлі, пише Deutsche Welle.

Причиною суду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, яка використовувала дві паралельні смужки. Adidas вимагав заборонити використання такого логотипа і мав підтвердити, що лого є захищеною торговою маркою.

В Adidas повідомили, що під захист не потрапляє лише певне поєднання трьох смужок. Інші поєднання залишаються власністю концерну.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі